sobota, 6 września 2014

Tytuł

W pierwszym wpisie zdecydowałem się wytłumaczyć skąd wzięła się dość osobliwa nazwa mojego bloga. W te wakacje zetknąłem się z arcyciekawą książką o. Adama Szustaka pt. "Ewangelia dla nienormalnych". Pośród wielu ciekawych myśli tam zawartych, jedna trafiła do mnie szczególnie. Można ją streścić w słowach: "Sens wiary nie jest zawarty w usiłowaniu zrozumienia Boga, lecz chodzi o to, aby pójść za Jego głosem w ciemną noc i nie za bardzo orientując się w tym co na nas czeka, po prostu zaufać i uwierzyć". Można to porównać do skoku na głęboką wodę w zupełnie nieznanym miejscu.
Stąd właśnie tytuł. Reszta będzie tylko moją obserwacją czynioną podczas tej wędrówki.

***

Mój profil na Facebooku 

Inne teksty, które mogą Ci przypaść do gustu:

 Grzech
 Dusza  
 Nocny postój
 Agape 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Wędrując przez noc. Design by Insight © 2009